Kendisini ilk olarak sevmediğimi itiraf etmek istiyorum. Tanıdıktan sonra ciddi anlamda kendime kızmama sebep olan biridir. İyi ki doğdun abi

Dilerim yeni yaşında ve ömründe her şey gönlünce istediğin gibi olur.
Doğum günün kutlu olsun hocam.
Nice mutlu, huzurlu yıllar geçirmeniz dileğiyle.
ALLAH sizdende razı olsun hep birlikte