Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en iyisi 4 kişi olup almak.
ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ortak olmayan varsa pm atsın. GS maçları bana ait..


kişi başı ne düşüyor ? ve 4 kişi bir anda izliye biliyor mu örneğin bjk - gs maçı var bunu izlemek istiyoruz 1 den fazla kişi giremiyor sıkıntı olur bence