netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya arkadaşlar ben elimden geldiğince yeterince şirin ve karizmatik olduğumu düşünüyorum FAKAT KIZLARLA AĞZIM 2 Kelime edemiyor acaba bu yüzden mi kayıp ediyorum? . Fakat önceden gözlük kullanıyordum. Artık gözlüğü çıkarttım lens aldım bakalım bu dönem nasıl bir değişiklik olacak aşk hayatımda merakla bekliyorum Hayırlısı.
Kardeş, aşk görüldüğü kadar iyi birşey değil. Çok seversen, çok bağlanırsan ve bitersen hayatın zindan oluyor.

Gönül yarası zor, çok zor...