Sizin için önemli olan fırının düzgün ekmek yapması mı? Yoksa kapısında Türk bayrağı olması mı? Dört dörtlük ekmek yapan ve işinin hakkını veren fırına sırf Atatürk resmi yok diye gitmez misiniz? Daha yeni açılmış ama kapısında Atatürk resmi olan fırına mı gidersiniz? Hiç tadını, tuzunu bilmediğiniz halde.
mesele ekmek değil bir ülkeye saygı duyulması