Neyin tartışmasını yapıyorsunuz ki? İlanı açan memnun, çalışma yapıp gönderen memnun, satın alan memnun, satan memnun.
İşveren yarışma açsa ne olacak? Ne kadar verim alabilecek yarışmadan? bilmiyorsunuz sanki forumun halini, ne durumlara düştük...