Konu
ŞAMPİYONLAR LİGİ torbaları belli oluyor!..
29-08-2013, 20:26:12
#8
CND
öf, ne konuştunuz beyler ya.
tamam en kötü 3. oluruz, gider Uefa'yı alırız. Problem?