merhaba arkadaslar, bir blog sitem var içeriği türkçe. ancak şimdi ingilizce içerikler de eklemeye başladım almanca vs de düşünüyorum. şimdi o ülkelerden insanlar gelirse, benim sitemde göreceği reklamlar kendi ülkelerinin pazarlarındaki reklamlar olacak değil mi?

ve ayrıca tbm de buna göre değişir mi ne dersiniz?

tesekkurler simdiden