Ödemesini geçtim arkadaşa calısma raporunu beklemekteyim 1 ay sonra sizelere olumlu olumsuz yazıcağım ..
Hayırlı olması dileğiyle. Yorumlarınızı bekliyor olacağım.
Dönüşler yapıldı.
Çalışma için anlaşıldı, gayet ilgili bir arkadaş...İnş sosyal link borsası yüzünden sitenin aldığı zararı + yöne çevirecek
Kolay gelsin hocam...
Raporunuz en kısa sürede teslim edilecektir.
Teşekkür ederim.