Arkadaşlar lütfen bu yazacağımı yanlış anlamayın;
Mağduriyetinizi anlıyorum, kaybınız için (sağolsun @ttnetdc İlhan Bey sayesinde büyük bir mağduriyet önlenmiş oldu) üzgünüm. Fakat bu konuda eleştiri getiren bazı arkadaşlar da haksız değil. Şu anda yaşadığınız olayın sıcağıyla bunu hissedemeyebiliriz. Dışarıdan bakan bir göz olarak bunu görebilmemiz doğal. Hatta bu sektörde 5.5 senedir hizmet veren birisi olarak fiyatları incelediğimde, bu sonuca ulaşılmasının da doğal olduğunu görebiliyorum.
Allah kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın. Müşterilere de, satıcılara da daha dikkatli davranmayı nasip etsin.