Konu
2013-2014 Harç (Öğrenci Katkı Payı) miktarı açıklandı
28-08-2013, 23:52:03
#4
f1squad
arkadaşlar ben ilk sene hiç gitmedim bu yıl birinci sınıfı tekrar okuyacam harç yatırmam gerekiyor mu?