Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoş tasarımlar.. Kısa zamanda bir adet yaptiracagim. Mesajım bulunsun. Iyi çalışmalar.

-----------------------------------
Bu mesaj Ericsson A1018 cihazım ile gönderilmiştir.
Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.
Teşekkürler, iyi günler.