Allah mesut, bahtiyar etsin. Artık kalmadı ama bir yastıkta kocayın

________


Ownl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız müzik hoşuma gitti 2. dinleyişim
SHNBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen, benimde hoşuma gitti. Şuan açık durumda zaten. Yalnız olmamak güzel.
Huseyin Abdullayev Heyat Davam Edir


http://www.youtube.com/watch?v=jsoHKI5ZqHg


Shazam hayat kurtarır... (çok güzelmiş bu arada cidden)