cevap geldi mi? aynı durumları ben de yaşadım gibi. kendimi gördüm sanki. ama olmuyor be hocam nebilim karışık işler..
Hayır hocam henüz gelmedi, evet çoğu kişinin başına gelmiştir.
İnsan bir kişi üzerinde hayaller kurup onun gerçekleşmemesi insana çok dokunuyor.
Eğer bu kişi gerçekten sevmiş ise yarasıyla birlikte kalbinin bir köşesinde ömrü boyunca yaşamak zorunda kalabiliyor ne yazıkki.