Şu takımda Almeida ve Escude yi görmek bile sinirimi bozmaya yetiyor. Escude Franco varken neden oynatılıyor hadi onu geçiyorum az da olsa çabalıyor Escude ama Almeida denen adam tam anlamıyla sahada dolaşmaktan başka bir şey yapmıyor.
İkisinin golleriyle maç 4-2