By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayakla hiç bir müdahele yok 20 cm var arada, eliyle dokundu herif uçtu. Sen Beşiktaşlı değilde Bursalı olarak söylüyorsun gibime geldi hayırlısı.
Mesajlarımın hepsini inceleyebilirsin adanalı çocuk. Ben bursaspor maçında tarafsız yorum yaptım. Ve o konuda da Beşiktaş'lı olduğumu birkaç kez belirttim. Sen oturduğun yerden sallamaya alışmışsın. Hakem ayakla dokundu demedi zaten. Maçı gözünle izle. Sol koluyla sert bir itiş var.
Maç bitiminden sonra ligtv'den analiz ederler zaten o zamanda görürsüz eğer gözünle izlersen.