WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Inşallah sitelere birşey olmaz yedek almamıştım.

----------------------------
Tapatalk 2 ile gönderildi
aynen hocam yedek :0 yok bendede.Güvendik almadık.