Eskisine nazaran göze daha iyi geliyor, fakat yine de güzel bir tasarım değil (bana göre)
Ayrıca site çok mu yavaş bana mı öyle geliyor

Arama kısmında da sıkıntılar var gibi.
Hayırlı olsun bundan sonraki süreç, sizin için de sektör için de güzel ve faydalı olur umarım.