togotar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.incisi dll çözecek adamın benim scriptle ne işi var ben çok araştırdım hepsinin decoderini buldum dll bulamadım mutlaka ki vardır ancak ben php ye göre kastettim

2.ortaya çıkacak kalite kod açısından mükemmel tasarım açısından zayıf olacaktır, çünkü tasarımda çok zayıfım..! kod ö.değil ama tasarım için elimden geleni yaparım
valla güzel kardesim aklina bir proje varsa va baslamissan sonuna kadar götür zamanla ilerletirsin ayrica server veya hosting konusunda da yardima ihtiyacin varsa bu konuda sana yardimci olabilirim aklinda ne varsa yap tasarim konusunuda zamanla gelistirirsin veya öneriler alarak ilerletir degistirirsin.