WpTema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güvenlik kamerasını iyi yapmışsınız, bir tane de Bartın'daki eve taktıracağım, fındıklar güvende olsun Fiyat çok uygun, taze taze alın arkadaşlar. Hayırlı satışlar.
Güvenlik kamerası her evde olması gereken şey bence caydırıcılığı çok yüksek, Teşekkürler...