Zalman'ı bende tavsiye ederim, bu işte bir numaradır ama pahalıdır.

Ucuz olanlardan birşey beklemeyin. Açıkcası ucuz soğutucular pek bir işe yaramıyor.

Şunlara bir bakın. Orta halliler..

http://www.vatanbilgisayar.com/Noteb...spx?I_ID=56970

http://www.vatanbilgisayar.com/Noteb...spx?I_ID=63225

http://www.vatanbilgisayar.com/Noteb...spx?I_ID=59779