Zalman'ı bende tavsiye ederim, bu işte bir numaradır ama pahalıdır.
Ucuz olanlardan birşey beklemeyin. Açıkcası ucuz soğutucular pek bir işe yaramıyor.
Şunlara bir bakın. Orta halliler..
http://www.vatanbilgisayar.com/Noteb...spx?I_ID=56970 http://www.vatanbilgisayar.com/Noteb...spx?I_ID=63225 http://www.vatanbilgisayar.com/Noteb...spx?I_ID=59779