Arkadaşlar ürün
replika samsung. Ekranında resimde görüldüğü gibi kırık var. Ekranın görüntüsüne bir zararı yok. Renk bozulması,dokunmatikte bozulma vs. bir sıkıntısı yok. Wifi çalışıyor. Şarj aleti mevcut. Kutu vs. yok malum. Yeni telefon aldığım için satıyorum. Whatsapp, Viber , Twitter , Facebook , Gmail , Foursquare ve Instagram'ı sıkıntısız kullanıyorum. Oyun oynamalık değil yalnız. Öyle ağır oyunlar oynanmıyor. İnternete girmek için idare eder. Dokunmatiğini kamerada da gösterebilirim gayet akıcı bir sıkıntısı yok. İstanbul içinde elden de teslim edebilirim yarın. Alacak arkadaşa hayırlı olsun.
Telefonun fotoğrafları :
http://minus.com/mRTk7GGBrjjA9