Aldığınız ürünün faturasında/irsaliyesinde paketin içinde ne olduğu yazmaktadır. Kargocu arkadaş ona göre paketin açmasına izin vermektedir. Paketteki ürün faturadakiyle aynı ise alırsınız. Örneğin tel sipariş ettiniz içinden taş mı çıktı kargocu arkadaş orada tutanağı yazıp imzalattırır teslimat yapılmadan iade olunur. Paketi açmanıza izin vermeyen kargo personeliyle uğraşmanıza gerek yok şube müdürü veya bölge müdürlerine e-mail yada tel ile şikayette bulunmanız yeterlidir.
Dipnot: bende kargo operatörüyüm teslimat yaparken kırılabilir ürünlerde müşteriye teslim etmeden önce paketini gözümün önünde açmasını rica ediyorum. Kırık ise direk iade talebi açıp geri gönderiyorum.
Paket açılmaz diye olay sadece şahıstan/şahısa gelen kargolarda olur.