tabuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM olarak size gerekli açıklamayı yaptım. Ayın 20sinde 600 TL ye aldım sayfayı dekontta pm de mevcut. Laflarınızada dikkat ederseniz sevinirim. Çalıntı olduğunu bilseydim alır almaz asıl sahibine teslim ederdim ancak 600 TL gibi bi rakam ödenmiş, geçmiş olsun demekten başka birşey yapamam hocam.

Arkadaş Dekontunu Bana Yolladı. Kişi *********** Değil. Özür Dilerim Bu Nokta da Ayrıca Size Cevap Olarak Döndüm. Yanıtlarmısınız Lütfen.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:05:32 -->-> Daha önceki mesaj 00:17:43 --

sayfa tarafımca tekrar geri alınmıştır. Konu kapatılabilir.