JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma sapan konuşmak sana vergilimi ergen kardeş? Her zaman aynı lafı ediyorsunuz da gördük işte. Bu mesajları toplayıp rapor haline getiriyorum, ispatlayamayınca görürüz neler oluyor.


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Hocam meraktan bir şey soracam rapor haline getiriyorsunda ne yapacan moderatör arkadaşa mı verecen yoksa savcıya mı?