Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yurtdışını tercih edeceğim Türkiyede bir cacık olamayız szüm meclisten dıaşrı tabi. hem dil öğrenme şansın oluyor hem kültür seviyen yükseliyor hemde evrensel diplomaya sahip oluyorsun tabi sitersen konuşuruz üniversiteler hakkında orası ayrı
Yurtdışında tıp okuyan arkadaşım var. (Bulgaristan) Denklik sorunları olduğunu söyledi.
Mühendislik içinse hangi ülkeyi seçtin?