MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burakın gol pozisyonu bence ofsayt değil. ama zor karar verilir. aynı çizgide gibiydi
Ligtv eskiden çizgi çizerlerdi şimdi niye çizmiyorlar anlamıyorum.

Teknolojinin geliştiğinden haberleri yok mu biraz İngiltere ligini izlesinler.