Merhaba Doruk Reiz

3 yıllık muhabbetimiz nasılsa burada da o
Gerek kişiliği,gerek yaptığı işler,gerekse de muhabbeti ve bilgisiyle,her zaman olmazsa olmaz arkadaşlarım içindedir,AdSense'den tutun,tasarıma kadar birçok konuda çok ileri düzey bilgisi vardır.Bizzat tasarım/grafik atölyesi olduğu için burada çok aşırı aktif değil onu iyi biliyorum büyük firmaların işlerini yapmakta Ankara'da
bu konumun tasarımını da Doruk üstad yapmıştır,çok beğendiğim,güler yüzlü ender bulunan tasarımcılardandır.
Doruk Demirci'nin tasarımdaki kalitesi sizsiniz aslında,siz istediğinizi ne kadar iyi ve doğru anlatırsanız,o kadar iyi sonuç alırsınız.
Ah be reisim ilk tanıştığımız zamanLar geldi aklıma duygulandım

Güzel yorumun için bir kez de buradan teşekkür ederim sana. Dostuluğumuz böyle devam eder inşallah.
Ve değindiğin son cümle için de ayrıca minnettarım ne istediğini bilen müşteri kadar güzel bir şey olamaz