editörlük yapmadım hiç, bana bi deneme fırsatı verme ihtimaliniz var mı? siz yine editörünüzü arayın; benim teklifim şu: bana bir oyun ismi verin, kaç kelimelik yazı istediğinizi söyleyin, hazırlayayım. sonrasında kısa bir süre karşılıklı gelelim, özel mesajla olur, skype'tan olur...siz söyleyin ben yapayım ne yapılacaksa, bir tecrübe etmiş olayım. bu 1 tek yazı için ücret ödemeniz gerekmez, bi 'aferin' dersiniz yeter.
bunun çok zor bir şey olmadığını biliyorum, bloğuma yazı-görsel giriyorum ben mesela; başkasının sitesine girerken bi şey olacak sanıyorum sanki, bi zarar vericem. onu halletmek için yapıyorum teklifi.