Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte araştırmadan atılan bir post daha yanlış tahmin ediyorsunuz.
Sırf %18 Kdv var, Operatör kesintisini göz arda etmemek lazım.
Tek isteğim araştırın sonra buraya post atın tekrar tekrar yazmak istemiyorum.
Bilginiz yoksa konuyu okumakla yetinebilirsiniz.
Ben Dahil Herkeze Bu Şekılde Sert Cıkmanızın Sebebi Nedir ?

Sonuç Olarak % 52 Kesintinin Cok Oldugunu Dile Getiriyoruz.

Kendi Özgür Düşüncemizle. Forum Genelinin Düşüncelerıne Acık Değilsenız Burası Ne Oluyor ? Burda Neden Konu Acmışsınız