Bu site ile ilgili webrazzide şöyle bir yorum var.
Merak ettim kar oranlarına baktım, 1990 liraya (ki piyasaya göre pahalı) iPhone satsak tamı tamına 6.96TL kar elde ediyoruz. 200 liraya tablet satsak 3tl kar ediyoruz. Gaza geldim hayallere daldım 55k ciro yapsam tahmini 600-700 lirası bana kalıyor. Yeme de yanında yat üstelik meta tag ürün açıklaması gibi şeyler sabit değiştirilemiyor, site içi seo yapma imkanı olmadığından düz backlink kasarım diye düşündüm.
bu tarz firmalarla çalışmak akıllıca olmaz bence. kendi kendimizi boşuna paralamış oluruz.