wapline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
niye kimse konuyu okumuyor
hocam kimse sana ulasmaz, konu acmissin altina yazar herkes sonra bakar doner gider foruma baska konulara ve senin onalra ulasmani beklerler ki zaten normali budur Bence buraya yazanlara sen ulas hocam detayli bicimde. Bana da ornegin pm