Geçmiş olsun umarım bie çözüm yolu bulursunuz.
Lakin bir tırnak açmak istiyorum;
" Buradaki R10 'da %99 'luk kesim Türk firmaları sadece bu tarz sansada webhostingtalk yada ülkelerin webmaster forumlarında görseniz Türkler kadar özenerek iş yapan firma yok aslen. Bu ufak ama üzücü bir örnek. "
Tekrardan geçmiş olsun.
Ortada özenilecek bir durum yok hocam. r10 daki amatör firmalar o kadar mağdur etti ki artık Türk firmalardan bir şey alırken insan korkuyor.
VPS'yi açık tuttuktan ve ticket ile düzenli bir şekilde cevap verdikten sonra herşey normal ama
Türk firmaların özeni sunucuyu satana kadar malesef.