Bence maçın tek adamı vardı Mert.. Aziz Yıldırım, Ersun Yanal ve kadrodaki 20 küsür futbolcu bugün Mert'e bi kıyak geçmeleri lazım bu sıkıntılı dönemde çocuk tek başına puan getirdi..
Hocam birde gökhan vardi hep kostu hep cabaladi .Ikisi de bence fenerbahçe acisindan oyunu domine etti .
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi