4-5-1 oynarsak oyun rölantide gider topun kontrolü bizde olur maçı alırız.
4-4-2 başlarsak ortasahamız açık verir defans geniş alanda çok yakalanır ve maçda puan kaybederiz.
Her maç bıkmadan yazacam bunu
Bu takım 4-5-1 oynasın kolay kolay maç kaybetmez.
----------Muslera-------------
Eboue-semih-chedjou-hakan
------------Melo--------------
---Engin----Selcuk------Emre----
------------Scneijder-----------
------------Drogba-----------------