Neden Red aldınız bunu söylüyorlar mı peki hocam?
Şu para rehin bırakma olayını ben biraz araştırayım
Sent from iPhone 4S using Tapatalk
evet söylüyorlar evine mektup ile birdiriyorlarmış ama bir kaç ay sonra.
vize konusunda
http://www.idata.com.tr/tr/ adresini incelerseniz daha detaylı bilgiye erişibilrisiniz.Biz eskiden direkt konsolosluktan alıyorduk onlar çok uğraştıyordu ama Şimdi bu şirkete resmi yetki verirmiş geçen sene bunlardan aldık çok az sorun çıakrtıyorlar(tabi vize sonuçta yine konsoloslukta onaylanıyor ama siz gitmiyorsunuz). bu siteyi incelerseniz yada ararsanız daha iyi olur.
Not 3 aydan uzun süreli vizeler için direkt konsolosluğa gidin(3 ay vize almakta zor yanii)