teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de cam bardaktan su içemiyorum. Yumurta kokusu alacakmışım gibi geliyor (
ilginç bende de aynı durum var yumurta kokusu alıyorum cam bardaklardan o yüzden toplu plastik şişe de su alıyorum kafaya dik şekli ile su içiyorum...