uzantının her zaman html olmasından yanayımdır kendi görüşüm
Kalıcı bağlantının sonuna
.html eklemek mantıklı ama biraz da fake geliyor. Çok arada kaldım. Ne de olsa sayfanın kodlarının bulunduğu dosyanın uzantısı .html olmayabilir. ( Olabilir de emin değilim.
.php mesela o da olabilir.

)