Geçtiğimiz yıl Bakanlar Kurulu kararı ile 1. Öğretim Öğrencilerinden alınmayan Harç Paraları bu sene geri gelebilir. Çünkü alınan karar sadece 2012 / 2013 Eğitim ve Öğretim dönemi için geçerli idi…

Geçen yıl Bakanlar Kurulu Kararı ile kaldırılan ve yüz binlerce üniversite öğrencisini memnun eden harç parası uygulamasının bu yıl sürüp sürmeyeceği bilinmiyor. Yeni kayıt yaptıracak öğrenciler ile eski öğrenciler bu yıl uygulamanın devam etmeyeceği endişesini taşıyor…

Konu ile ilgili Milli Gazete’de yayınlanan Ahmet Açıkay imzalı haberde şu bilgilere yer veriliyor:

Türkiye’de 170 üniversitede öğrenim gören milyonlarca öğrenciyi zor günler bekliyor. Her yıl öğrencilerden alınan harç parası geçen yıl Bakanlar Kurulu Kararı ile alınmamıştı. Bu uygulama öğrencileri ve ailelerini sevindirirken, üniversitelere ödenecek olan harç paralarını devlet kendi ödemişti. Ancak geçen yıl devletin öğrencilere yaptığı bu jest bu yıl geçerli değil. Çünkü geçen yıl alınan Bakanlar Kurulu kararı sadece 2012-2013 eğitim ve öğretim yılını kapsıyordu.

http://www.saukampus.com/bu-yil-1-og...linabilir.html