Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde diyoruz ki hocam geçen sene örgün okuyanlardan hiç para alınmadı. Abinizin durumunda başka şeyler olabilir.

Ha önceden yatıranlar vardı kayıtlar başlamadan haber duyulduktan sonra geri ödemelerini almak için okula dilekçe verdiler. İmkansız yani örgünden harç alınma gibi durum yok.
Bilemiyorum. Durumu bu sene görücez.