nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşa ufak tefek çok iş yaptırılmıştır. Güvenebilirsiniz. Tema da gayet sade ve şık.
Chakkal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce bir maskot almıştım kendisinden, ilerleyen zamanda da (1 hafta) kişisel siteme temayı lisanslatmayı planlıyorum. Hayırlı satışlar diliyorum, kolay gelsin.
MESKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harika Olmuş Ahmet Kardeşim Allah Utandırmasın..
Arkadaşlar hepinizi tek tek teşekkür ederim
Bazı arkadaşlar pm atmış görsel az diye zaten temanın özelliği bu hem görseli az hemde şık bir tema yapmaya çalıştık
hızı ve kullanım kolaylığı ile eminim sizi memnun edecek