Arkadaşa ufak tefek çok iş yaptırılmıştır. Güvenebilirsiniz. Tema da gayet sade ve şık.
Daha önce bir maskot almıştım kendisinden, ilerleyen zamanda da (1 hafta) kişisel siteme temayı lisanslatmayı planlıyorum. Hayırlı satışlar diliyorum, kolay gelsin.
Harika Olmuş Ahmet Kardeşim Allah Utandırmasın..
Arkadaşlar hepinizi tek tek teşekkür ederim

Bazı arkadaşlar pm atmış görsel az diye zaten temanın özelliği bu hem görseli az hemde şık bir tema yapmaya çalıştık
hızı ve kullanım kolaylığı ile eminim sizi memnun edecek