karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xx firmaya eleman alımı var
xx ülkeye tosun alımı var hani oluyor ya bizim türk erkeklerine moğolistan gibi yerlere goturuyorlar üremek için:P
v.s vs o tarz da bi haber sitesi edebilirsiniz bence.
aslında güzel fikir ama eleman alımı istihdama girdiğinden yanılmıyorsam yasal değil yani izn mizin belge almak gerekiyor sanırım