arkadas datacenter mı kuracak ? ben hala anlamış değilim
datacenter diye nişi kullanmadım yukarda söylediğim gibi hosting sadece kendi yazılımlarım için
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:07:57 -->-> Daha önceki mesaj 11:07:08 --
10 adsl hattını birleştirerek neden 10 mbit olmasın ki olmayacak iş değil
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:09:24 -->-> Daha önceki mesaj 11:07:57 --
routers yaptıktan sonra alabilirim sanırım ama birde sizlerin neler kullandığını merak ettim.Araştırmalarım gösteriyor ki her kez metro ethernet kullanıyor. 1.5 tl temiz verin D:
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:21:26 -->-> Daha önceki mesaj 11:09:24 --
belli ki çok masraf yapmıssın

olacak merak etme