ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadas datacenter mı kuracak ? ben hala anlamış değilim
datacenter diye nişi kullanmadım yukarda söylediğim gibi hosting sadece kendi yazılımlarım için

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:07:57 -->-> Daha önceki mesaj 11:07:08 --

10 adsl hattını birleştirerek neden 10 mbit olmasın ki olmayacak iş değil

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:09:24 -->-> Daha önceki mesaj 11:07:57 --

routers yaptıktan sonra alabilirim sanırım ama birde sizlerin neler kullandığını merak ettim.Araştırmalarım gösteriyor ki her kez metro ethernet kullanıyor. 1.5 tl temiz verin D:

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:21:26 -->-> Daha önceki mesaj 11:09:24 --

aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur Olur Zamanla Olur.
belli ki çok masraf yapmıssın olacak merak etme