Direk Telefonla Aradım. Mesajlara Cevap Gelmiyor.(Daha Önceden Soru Sormuştum O Kadar Zaman Geçtiki Soruyu Unuttum Cevap Yok) . Telefonla Kontrol Ettiler. Ödemeniz Gönderilmiş Dediler. Şuanda Baktım Ödeme Gelmiş. 6 Da Yatırmışlar. Yanında Ödendide Yazıyordu. Para Yoktu. Şimdi Geldi. Konu Kilitlenebiilir.