Konu
Vbulletin 3.8.x versiyonundan sonra
22-08-2013, 17:39:36
#1
Mf.Rub
kcyg17 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
madem 4.x iyise bana ndn 3.x sürümü aldırdın
r10 ile aynı sürümü istedin usta