Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4.x kesinlikle daha iyi.
3.8.x de VBSEO kullanılıyor.
4.0.x de VBSEO yine kullanılacak mı kapatılacak diye duydumda VBSEO.
Link yapıları bozulmadan nasıl 3.8.x den 4.0.x a geçiş yapılabilir.

Bu konuda destek veriyormusunuz ?


KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani görüntü farklılıından dolayı alışamama durumu, 4 serisinin temalarının düzenlenerek 3 e benzetilmesiyle daha insanların alıştığı bir hale gelebiliyor.


Ben uzun süredir 4 serisini kullanıyorum her yönden memnunum. 3te olupta 4 te yapamadığım hiçbirşey yok + ları çok
Peki 4 serisinin temalarının bulunduğu bir site var mı ? Güzel bir temada almayı düşünüyorum.
Kendime göre daha sonrasında editlerim zaten.


Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir çok müşterimiz 4 sürümünü daha sonra 3 sürümüne geri getirmek için bize tekrar danışıyor,biz bunun için özellikle 3.8 sürümü öneriyoruz.Ben de bir türkü ısınamadım 4 sürümlerine,kendi forumlarımda da 3.8 sürümü kullanıyorum.Sebebi nedir derseniz ,ısınamadım arkadaş 4 sürümü indirme hakkım olmasına rağmen indirip güncellemiyorum.
Nereye kadar bu böyle gidecek ? Php nin yeni sürümlerinde bile sorun çıkartmaya başladı 3.8.x kullanıyorum ama sıkıntılar doğmaya başladı.
Mecburen bir süre sonra geçiş olmak zorunda ayrıca vbulletin de desteği kestiği anda bitecektir 3.8.x