HMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bayağı uğraştırmıştı zaten 4.0.3 ten 4.2.1 e geçiş yaptım. upgrade yaparken bazı tablolar eksik olduğundan hata veriyordu bu tabloları localhost'a 4.2.1 kurarak oradan aldığım tabloları ekleyerek çözdüm. Daha sonra dediğiniz gibi gerek tools.php gerekse bakım , istatistikler bölümünden herşeyi denedim sitede sıkıntı yoktu ama 2 gündür otomatik yasaklamaya olayı başladı. userban tablosundan veritabanından tüm kayıtları sildim ama bugün baktığmda 5 kişi daha yasaklı listesine eklenmiş otomatikman.
smf den vb ye geçerken yaşamıştım benzer sorun.bütün üyeler banlanmıştı.üye grubunun id 2 yapmayı denersen düzelebilir.

http://www.vbulletin-turko.com/vbull...ulletin-e.html