Konu
Şampiyonlar Ligi play-off Fenerbahçe - Arsenal 21 Ağustos Çarşamba 21:45
21-08-2013, 23:20:37
#4
digikod
Üyeliği durduruldu
Penaltı ve gol.
Biz ailecek çok deli fenerbahçeliyiz, babam ilk defa sövdü sövdü girdi içeri yattı.