Benim yapmış oldugum logo nun e harfli tasarımı zaten graphicriverdan alınmış birşeydir indirimli kullanıcı oldugum için ordan alıp buraya kullandım ne var bunda ?
Bunu katıldığınız konu altına not düşmeniz gerekir diye düşünüyorum hocam. Sonuçta yarışma sahibi 6 farklı kişiye satılmış bir logoyu satın almak istemez diye düşünüyorum hemde 500TL'ye...
Ayrıca 25$ a satılan bir logoyu 500TL'ye konu sahibinin bilgisi olmadan satmak etik değildir diye düşünüyorum.
Benim neden bahsettiğimi anlamışsınızdır umarım. Yarışmaya katıldığınız logonun altına not düşerseniz bende kaldırayım.