Sizlerin yasindayken bizde internet yoktu. aslinda vardi ama türkiye yoktu yada yagin degildi.o yüzden siz gecnlerin bukadar hizli sekilde web kavramina hakim olmaniz beni gercekten cok onure ediyor.eskiden bir cok istegimizi yurt disi firmalari hallediyordur simdi ise sizlerin sayesinde paralarimiz iceride kaliyor.
Wp tema yapmasi hakkinda bilgin var ise sana seve seve bir tema yaptirmak isterim.