Merhaba arkadaşlar aklımda süper bir fikir var.
Fikir şu sallıyorum biz 4 kişi facebook teamspeak skype bi yerden konuşuyoruz bi link atıcak 1 kişi ortaya daha sonra o 4 kişi aynı anda aynı muziği dinleyecek....Böyle bir şey yapılsa bomba gibi tutar sizce olurmu bu sistem?